موقع عام شامل

دخول

لقد نسيت كلمة السر


    للبنات فقط سؤال محرج!! خلينا نقول حساس!!!!

    شاطر
    avatar
    عاشقة العبقرى احمد زاهر
    عسلية منتدى
    عسلية منتدى

    عدد الرسائل : 1303
    تاريخ التسجيل : 27/04/2008

    للبنات فقط سؤال محرج!! خلينا نقول حساس!!!!

    مُساهمة من طرف عاشقة العبقرى احمد زاهر في السبت مايو 10, 2008 12:20 am

    عندي سؤال يحتاج لتفكير وجرئة هامة


    هل تفضلين الزواج ب



    1 - شاب يحبك ولكنك لا تحبينه



    2- شاب تحبينه ولكنك تعلمين انه لا يفكر فيك ولا يحبك ولا يقدرك حتى !

    كنت امام هذا الموقف ماذا تفعلين وايهما تفضلين????

    الواقع ام الجري وراء سراب !!!


    بكل صراحه
    avatar
    سوسو
    المديرة ( عسولة المنتدى )
    المديرة ( عسولة المنتدى )

    انثى
    عدد الرسائل : 48
    العمر : 28
    تاريخ التسجيل : 12/05/2008

    رد: للبنات فقط سؤال محرج!! خلينا نقول حساس!!!!

    مُساهمة من طرف سوسو في الثلاثاء مايو 13, 2008 3:46 pm

    انا بفضل
    1 - شاب يحبك ولكنك لا تحبينه
    لانه يمكن بعد كده تحبيه بس تتجوزي واحد انتي بتحبيه وهو مش طايقك مش حتقدري تستمري في حياتك معاه ومرسي يا احلام على التوبيك الجميل ده
    avatar
    s.nawar
    المدير الرئيسى
    المدير الرئيسى

    انثى
    عدد الرسائل : 203
    العمر : 29
    تاريخ التسجيل : 01/05/2008

    رد: للبنات فقط سؤال محرج!! خلينا نقول حساس!!!!

    مُساهمة من طرف s.nawar في الثلاثاء مايو 13, 2008 8:01 pm

    طيب يا سوسو بس كمان بيجوز تتجوز الشاب الي حبا وهي ما بتحبو متل ما قلتي وبيجوز بعد الجواز ما تحبو كمان هيك بدا تصير حياته جحيم لان أكيد راح تحب غيرو يمكن لا يا اتجوز شاب انا بحبو وبيحبني يا ما اتجوز ابدا زضل بلليت اكوس بتعرفو ليش لان بدمر نفسيتها
    avatar
    عاشقة العبقرى احمد زاهر
    عسلية منتدى
    عسلية منتدى

    عدد الرسائل : 1303
    تاريخ التسجيل : 27/04/2008

    رد: للبنات فقط سؤال محرج!! خلينا نقول حساس!!!!

    مُساهمة من طرف عاشقة العبقرى احمد زاهر في الجمعة مايو 16, 2008 9:43 pm

    مرسى بجد يجماعة على الرراء الجميلة دى

    بس لو انتى اتجوزتى واحد مش بتحبية مش هتقدرى تعيشى معا وممكن تحبى بعد العشرة

    مجنونه نت
    مشرفة سوبر ستار
    مشرفة سوبر ستار

    انثى
    عدد الرسائل : 221
    العمر : 33
    تاريخ التسجيل : 24/05/2008

    للبنات فقط سؤال محرج!! خلينا نقول حساس!!!!

    مُساهمة من طرف مجنونه نت في الثلاثاء يونيو 03, 2008 11:14 am

    افضل انى اتجوز انسان يكون بيحبنى
    لانى ممكن جدا بعد الجواز انا كمان احبه
    انا مؤمنه جدا بالحب بعد الجواز حب العشره بيدوم وعمره اطول
    ميرسى يا جميل
    avatar
    souha love ahmed
    عسلية منتدى
    عسلية منتدى

    انثى
    عدد الرسائل : 84
    العمر : 25
    تاريخ التسجيل : 04/06/2008

    رد: للبنات فقط سؤال محرج!! خلينا نقول حساس!!!!

    مُساهمة من طرف souha love ahmed في السبت يونيو 07, 2008 1:05 pm

    افضل انى اتجوز انسان يكون بيحبنى
    لانى ممكن جدا بعد الجواز انا كمان احبه
    avatar
    Mennah
    مشرفة اوعى وشك
    مشرفة اوعى وشك

    انثى
    عدد الرسائل : 1902
    العمر : 24
    تاريخ التسجيل : 04/06/2008

    رد: للبنات فقط سؤال محرج!! خلينا نقول حساس!!!!

    مُساهمة من طرف Mennah في السبت يونيو 07, 2008 10:14 pm


    مينفعش نكون بنحب بعض احنا الاتنين

    انا اختار اللى بيحبنى

    المثل بيقول خد اللى بيحبك ومتخدش اللى انت بتحبه

    وانتى اما تلاقيه بيحبك قلبك لوحده هيحن ليه

    بدام الشخص التانى مش حاسس

      الوقت/التاريخ الآن هو السبت نوفمبر 18, 2017 8:47 pm